Evernote Hakkinda

Evernote kendini cok gelistirdi. Programi ilk kullanmaya basladigimda sadece bir seyler yazip kaydediyordum. Sonradan baska eklentileri cikti. Asagida gordugunuz goruntuler screenshot’la kendi evernote’umdan kopyaladiklarim. Kullanimi cok kolay. Ozellikle bilgisayariniza indirdiyseniz daha kolay. Internet uzerinden kendi sayfasindan yine kullanici adi ve sifrenizle dropbox’ta oldugu gibi giris yapip iceriklerinize ulasabiliyorsunuz. Etiketleyerek yazdiklarinizi daha kolay erisilebilir hale de getirebilirsiniz. Ben evernote defterlerine tezimle alakali aklima gelen ya da taslak olarak yazdigim notlari… vs. yaziyorum. Yazarak dusunmek cok daha kolay geliyor nedense. Ilerideki calismalarimda da bu notlar isime yarayabilir belki diye de kalici olmalarini istedim. Daha onceden ilham gelip de uuuhuuu diye sevincle oynaya oynaya kagitlara doldurdugum cok havali olan fakat hala bulamadigim notlarimin ardindan Mecnun gibi bi yerde soteye gecip agladim 🙂

Clearly diye bir eklentisi de cikmis. Recipes isimli defterde yemek bloglarindan gozume kestirdigim tarifleri sadece bir tik’la clearly ile direk evernote’uma atiyorum.(reklam gibi oldu 🙂 ) Ayni sey kose yazilari…vs. biriktirmek icin de dusunulebilir.  Isinize yarar umarim sizin de en az benim kadar.

ImageImageImageScreen Shot 2013-03-29 at 19.27.55

4 thoughts on “Evernote Hakkinda

  1. Evetnote elim ayagim, da, senin Evernote’un arayuzu pek bir havali gorunuyor, benimkisi niye boyle degil diye bakindim. Bilgisayar farki imis megerse 🙂

sizce?

